Welkom op de meest gestelde vragen pagina.
Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u uw vraag altijd mailen naar info@globalfurniture.nl
Verzendingen geschieden voornamelijk met Post NL, de grotere of meer kwetsbare artikelen worden verzonden via o.a. Dachser of eigen vervoer.
Ja, deze kunt u binnen 14 dagen retourneren, uw geld wordt dan teruggestort.
- In de meeste gevallen zullen producten via PostNL verstuurd worden, hiervan ontvangt u van PostNL een track en trace code waarop u uw pakket kan volgen.
- In het geval van een koeriersdienst zal er voor levering contact opgenomen worden welke dag en tijdstip u het beste uitkomt.
- Bij eigen bezorgingen zullen wij telefonische contact met u opnemen zodra de order bij ons binnen is, en zullen vervolgens met u afspreken wat voor u de beste tijd en datum is dat het meubel geleverd kan worden.
U kunt ons dan een email sturen, en zullen het artikel kosteloos omruilen voor een nieuw exemplaar. Indien dit om een of andere reden niet mogelijk is, zullen we met u overleggen voor een oplossing.
Global furniture geeft veel om uw privacy.
Wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlening en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld.
Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.
Voor ons volledige Privacy Beleid, klikt u hier.
- Aanmelden: Op onze hoofdpagina kunt u een invoer blok vinden speciaal voor het aanmelden op onze nieuwsbrief. U voert simpelweg hier uw gegevens in, in combinatie met uw email adres en u zult per direct meegenomen worden in de eerstvolgende nieuwsbrief release.
- Afmelden: Om u af te melden van de nieuwsbrief is het het makkelijkste om in de laatst ontvangen nieuwsbrief te klikken op de afmeld link. Deze kunt u standaard helemaal onderaan de nieuwsbrief vinden. Als u hier op klikt haalt deze link uw gegevens van onze mailing lijst af en zult u geen nieuwsbrief meer ontvangen.
Het melden van schade aan u product kunt u zelf gemakkelijk doen via de volgende opties.
- All-in house: Als u het garantie pakket van all-in house heeft afgesloten kunt u gemakkelijk een service melding aanmaken via de website van all-in house. Hier moet u uw gegevens invullen en dan word automatische het zitmeubel herkend in het systeem en zal automatische de juiste informatie ingevuld worden. Vervolgens kunt u foto’s toevoegen van de beschadigingen op het meubel. Deze zullen door All-in house beoordeeld worden en zij nemen contact op met u over de vervolgstappen.
- IProteqt: Als u het garantie pakket IProteqt heeft afgesloten bij de aankoop van u meubel kunt u een servicemelding gemakkelijk maken via de website van IProteqt. Hiervoor heeft u uw persoonlijke service code nodig. Deze kunt u vinden in de verpakking van de IProteqt. Met een foto van de service code kunt u op de website van IProteqt de problemen met u meubel melden. Vervolgens kunt u foto’s toevoegen van de beschadigingen op het meubel. Deze zullen door IProteqt beoordeeld worden en zij nemen contact op met u over de vervolgstappen.
- Protexx: Als u het garantie pakket Protexx heeft afgesloten bij de aankoop van u meubel kunt u een servicemelding gemakkelijk maken via de website van Protexx. Hiervoor heeft u een foto van het servicebewijs en beschadigde meubel nodig. Het servicebewijs kunt u vinden in de verpakking van de Protexx doos. Vervolgens kunt u foto’s toevoegen van de beschadigingen op het meubel. Deze zullen door Protexx beoordeeld worden en zij nemen contact op met u over de vervolgstappen.
Mocht u vragen hebben over het aanmelden van All-in house of IProteqt dan kunt u altijd contact met ons opnemen via info@globalfurniture.nl
Tijdens het bestellen van een product ziet u op onze website een verwachte levertijd bij het product staan. Deze levertijd kunt u aanhouden als de periode wanneer u uw meubel kan verwachten. Mocht uw bestelling toch extra vertraging oplopen dan zullen wij u daarover informeren middels een email.
Mocht u vragen hebben over de actuele levertijd van u product kunt u ook altijd contact met ons opnemen via info@globalfurniture.nl
Producten die via onze website besteld en betaald worden kunnen betaald worden met een creditkaart. Producten die in de winkel gekocht worden kunnen helaas niet met een creditkaart betaald worden.
Wij bezorgen naar veel landen. Echter word de verzendkosten in onze webshop niet automatische voor alle landen berekend.
Bij de volgende landen berekend onze webshop automatische de verzendkosten: België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk (UK), Zweden en Zwitserland.
Voor landen die hier niet tussen staan zal de website ook geen verzendopties aangeven. Natuurlijk kan in veel gevallen een verzending gewoon plaats vinden. voor contact over de prijs en levertijd daarvan kunt u contact opnemen met info@globalfurniture.nl wij zullen vervolgens kijken of wij een geschikte vervoerder hebben om uw order mee te versturen en laten dit u zo spoedig mogelijk weten.
Als u uw order geplaatst heeft ontvangt u een bevestigingsmail in u E-mail, dit betekend dat de order in goede orde bij ons aangekomen is en dat wij ermee aan de slag gaan. Zonder tegenbericht betekend dit dat de order rond de aangegeven levertijd geleverd zal worden.
Mocht er een verandering plaatsvinden in de levertijd of beschikbaarheid van uw order dan zullen wij daarover contact met u opnemen.
Als u vragen heeft over de levertijd van u product kunt u altijd contact met ons opnemen via info@globalfurniture.nl